Wednesday, September 10, 2008

Me Wit my fren bergambar sakan

mm merenung nasib kat kedai makandah busan2 terus menjilat ekin
aku gan ina kat putrajaya.. eh nampak lak dia kat belakang
wah betul dia ni nk lawan isap rokok gan aku
hahaha time ni kitaorg tak puasa taw.. kantoi
ni sekali lagi... tiga2 xda keje dah
dah puas isap rokok ker?
ini adegan muka orang tak puasa
Kita berdua ni kawan snap pic mesti muka melekat

Dengan kawan2 pompuan.. kalau amik pic mesti masih2 buat muka.. wakakka.. lebeh2 aku le yang selalu buat muka. selalunya snap pic tu kt kedai makan.. sampaikan ada org cakap kita org poyo. Jeles la tu... ahaks mereka ni la kawan2 yang selalu buat aku hepi.. tanpa diaorang aku tak tau la.. semoga persahabatan kekal setia. Jangan jadi macam yang lain. easy to fren easy to let it go. Hargai la setiap persahabatan yang tersimpul dengan begitu rapi...







No comments: