Monday, September 8, 2008

501


Terima kasih buat rumah 501 blok 1 2/4f Bandar Baru Bangi.. selama 2thn aku menduduki rumah ini..Pelbagai kenangan yang aku dapat dari rumah ni. Walaupon rumah ni tak sebesar mana tp cukup untuk aku berteduh selama 2thn.

Pada mulanya agak tersentap apabila tuan rumah bagi sms mengatakan rumah tu dah dijual.. terkejut semuanya ada. Tp aku menghormati apa yang dikatakan. Diberi notis selama sebulan. Sedih oo bukan tak sedih. Dua tahun tu. Bukan jangka masa yang pendek. Nasib baik aku tak mengecat keseluruhan rumah. Hanya sempat mengecat bilik tidur dan bilik air sahaja. Mengambil masa selama 2hari untuk selesai mengemas dan berpindah 12/7/08 itu la kali terakhir aku duduk dirumah no 501.

Sekali lagi diucapkan terima kasih buat tuan rumah dan rumah no 501. Akan ku kenang sepanjang hayat ku.

No comments: