Friday, May 9, 2008

Lama Tak update blog!!

lamanya x updatekan blog ni.. cian blog ni.. tau le tuan punya blog ni ensem dari budak yg suka menunjuk kegembiraan dia bersama buah hati pengiran jantung dia kat aku.. saje nk kasi aku jeles le tu.. xheran le josh! ahaks saja nk kutuk dia kat blog aku ni.. sapa lagi aku nk kutuk kan.. sah sah kutuk dia le gan buah hati dia yg very da ged.. ahaks... kredit to buah hati dia.. tetibe nk kredit kat buah hati dia lak kan.. " ape aku mengarut ni"

weh josh yg pinjam DVD aku xpulang² lagi.. nk kena charge ke sehari singget? melampau.. sampai member aku majuk le sbb aku xkasi pinjam.. tgk le nanti.. aku pukul buah hati ko sbb ko xpulangkan DvD aku..

xpe le sampai ni la aku update.. malas nk taip byk² nanti tercabar lak si josh gedix tu... termasuk buah hati dia yg gedix gak tu... sama sama gedix ... mmg sesuai sangat.... diaorg berkapal! ahaks

1 comment:

JoshDcap said...

amboi...kritikan yg sungguh membina nampak..lip-lap lip lap je aku tgk tulisan blog ko tu. kutuk sakan nampak...ko ne memqang mgedikan diri dgn mengutuk aku ne.tak terkilan occay..ahakss..wei, biasa le time remaja cam ko ne memang senitive bila tak g berdating.ape2 pun i wish u luck..ahahah..